Salı, Aralık 12, 2006

2006'da bitti...






Sevgili Mavi ailesi ve yandaslari,

2006 yili ne kadar guzel gecti bilemessiniz benim icin, bir gun gibi gecti sizin sayenizde. Hele eski ofiste ust kattan Mercek'e sarkitilan sepetler arasinda "iki ekmek, bir tanede basin bulteni" seklinde gecen gunlerin gercekten benden yeri ayri. Bowling gecelerinin bitmek bilmeyen biralari, mangali yaktiktan sonra sonduremedigimiz sohpetler, mac sohpetleri ugruna buyutemedigimiz ilan basliklari kisacasi guzel bir yildi 2006 benim icin.

Bu arada kis geldi yine bowlinge baslamak lazim Cem'in viskileri esliginde...

3 Comments:

Blogger varol döken said...

Helal olsun ellerine saglik... Kovuldum, issizim, acim, usuyorum diye soylemiyorum ama serefsizim ben de cok ozluyorum Mavi'yi... Eski yeri daha cok... Su evime daha onceden cikmis olsaydim hic Mavi'den cikar miydim... Metin bize G-5 alsanaa ama onlarin modasi gecti G-7 al artik 2007'de...

Cio benden sonra kendine gelmis hakikaten, kardesim beni gorme bir daha, kac kendini kurtar:)

3:17 ÖS  
Blogger Cihangir Gümüş said...

Kardesim valla bizim odanin girisine senin karton uzerine sivama resmini koydum musteri bile girmiyor valla rahatladim baya :)

3:22 ÖS  
Blogger varol döken said...

eheueueuu, ben zaten birakiyorum bu isleri, pazartesi ekvator cafede basliyorum, adam once inanmadi ama konusurken acliktan yere dusen disimi gorunce ise aldi, 300 ytl arti bahsis, bahsisle kirami oder, 300 ytl ile de millete bira ismarlarim diye dusunuyorum...

3:28 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home