Perşembe, Eylül 14, 2006

bu da olaylı derbi olsun

maç kalitesi yükseldikçe, tansiyon da yükseliyor... evet dün bunu gördüm ben... tansiyonu yüksek ama şu ana kadar benim fizik olarak en zorlandığım ve estetik olarak da en güzel hareketlerin yapıldığı maçtı... kazanan çok sevinecekti... sevindi de... ama...

...

evet bir aması var bu sefer bu maçın ve gerçek bir ama bu... skor 5-5 iken faulsüz bir pozisyonun devamında attığım nizami golün sayılmaması ve ardından kaleden kaleye atılan bir gol ile 6-5 hiperaktif lehine biten bir maçın aması bu... bu gol pozisyonunda ve benim ilhan'ın ayağından topu tam tabiriyle tereyağından kıl çeker gibi-hem de yayık tereyağı-aldığım pozisyonda kesinlikle ve kesinlikle faul yoktu... hani skoru değiştirecek hata denir ya tam o türden bir hata...

fakat bundan da önemlisi dün faullere ses çıkarma dengesi bozdu beni... hayır maçtan önce ölçüm yapalım, sizin ayağınız farklıysa, dokusu falan tamam, siz daha çok bağırın hakkınız... ama muhtemelen eşittir ayaklarımız, aynı malzemeden yapılıyor çünkü... yediğimiz tekmeleri de bir istatistik bilimci tutsa sanmıyorum ki sizinkiler farklı çıksın... hele hele dünkü maçta bilinçli tekme atma oranını hesaplasaydık bayağı bir ağır basardınız...

zırlıyor gibi gözükmek istemem, bir süredir yeniliyoruz da, sadece bu maç için içimde kalmasın diye yazdım bunları... büyük bir çarpışma oldu dün, birimiz kırılacaktı mutlaka; biz kırıldık, canımız sağolsun...

maçın genel bir özetini alırsak; şok bir golle 1-0 hiperaktif üstünlüğü ile başlayan maç, onur ve varol'un süper birlikteliğinde önce onur'un süper asisti, varol'un rövaşatası ile 1-1, sonra kontratakta varol'un asisti onur'un sert plasesi ile 2-1 oldu... bu dakikadan sonra performansını artıran hiperaktif ilk yarıda skoru 2-2'ye ve ikinci yarıda önce 3-2 sonra 4-2'ye taşıdı... yine onur-varol oyunu, varol'un pası onur'un golü ile durumu 4-3 e getiren allaturca, ilhan'ın şok golüne engel olamadı... işte bu dakikadan sonra allaturca'nın misafir oyuncusu burak'ın ileri çıkması ile oyunda dengeleri lehine çeviren allaturca, burak ve onur'un golleriyle skoru 5-5'e taşıdı... varol'un attığı nizami gol ile 6-5 öne geçen allaturca'nın hevesi kursağında kaldı... ve hemen üstüne sami'nin kaleden kaleye vuruşu, cem'in akıllı hareketiyle gol oldu... güzel oldu.

bu allaturca-hiperaktif derbisi de acısıyla tatlısıyla buraya geçti.

3 Comments:

Blogger varol döken said...

kardeşim ben içimdekini yazdım, yazmasa mıydım..? ilhan'ın elbette beni kandıracak hali yok ama düstüğü icin faul zannediyor... topu orada alsam gol atacağım güzel kardeşim atmadığımız şey mi:)

ya cem ben sana bir şey demiyorum; sen topu biliyorsun, faulüne faul, başım kıldan ince ama ben de biliyorum biraz senin kadar oynayamasam da... isyanım ondan... geçen hafta gerideyken son saniye kalmışken ve hücuma çıkabilecekken hakim'e faul yaptım diye topu bırakan adamım ben...

benim bir tek takıldığım konu, o da ayak bu da ayak... neden sizinki daha değerliymiş gibi davranıyorsunuz? tekrar söylüyorum seni tenzih ediyorum...

daralacaksın güzel kardeşim, ben yazdıkça daralacaksın, dün de sahada daraldım ben, ciğerlerim patlamış, eforun amına koymuşuz, golümüzü atıyoruz, bitttt, faul!

hayır en sonunda profesyonel hakem getireceğiz o olacak:)

10:55 ÖÖ  
Blogger DetayCi said...

beyler okeyde bir laf vardır el bitince yenilenler abi elimin güzelliğine bak der yenende en güzel el biten eldir derler,futboldada her maçta her pozisyon konuşulur ama haticiye değil neticeye bak derler..bunların ikisini bir karma yapıp size sunuyorum,ne fazla cümle nede bıdıbıdılar hiperaktif gerçeğini değiştirmez,ama hepsinden önemlisi dostluk gerçeğini değiştirmez sinirle yada stresle ağızdan çıkan kelimelerin gittiği yerlere dikkat etmek gerekiyor.bu sefer nokta demiyorum çünkü dün akşam 3 golle 3 noktayı ağlarınıza bıraktım...

11:17 ÖÖ  
Blogger varol döken said...

hoppp, öyle hem maile hem bloga aynı yorumu yazıp cepten yemek yok... orası ayrı, burası ayrı...

değil mi ama detaycı kardeşim, biraz nikine uygun davran, detayları atlama:)

11:42 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home