Pazartesi, Haziran 05, 2006

yine mi cicek?

yine güzeldi, yine cicek gibiydiniz...yeterince koklayamadik sizi ama canimiz sagolsun...kimse belki de benim sakin biri olduguma inanmak istemez...insanin bazen kendisine olan inanci bile sarsiliyor...bu satirlar bana yine dejavu yasatiyor...elbette paralarimizi alip kacanlardan degiliz...

- abi paramizi alalim bir daha gelmeyelim demedin mi sen daha demin?

cihangir'e artik distan kulaklarimi kapatabiliyorum ama her zaman oldugu gibi fazla zaman gecirdigim insanlar ic sesim haline geliyor...tut ki seninle ayni yasami paylasmamiz ne cikar...ben senin yerine yazabilirim...senin yerine duygulanabilirim, senin o icine gömdügün her seyi ordan cikartabilirim...x-men 3 ü seyreden var mi bilmiyorum ama hayatla aramdaki bagi filmin son sahnesindeki wolverine jean grey karsilasmasina benzetiyorum...gögüs kafeslerim aciliyor ama biraz sonra kapaniyor...yeterince aci cekmedigim icin mi bilmiyorum...yoksa herkesin ona buna aci diye yutturdugu safsatalara gotumle guldugum icin mi...sevmek bilissel bir eylem degildir...her sabah kitabindan sadece bir kere halic'e bakmak icin kaldiriyorsan basini ve gunesle denizin sevismesine canli gozlerle taniklik ediyorsan sevmeyi ogrenmissin demektir...

- lan sen yegenini bile sevmiyorsun...

kes sesini cihangir...ben ablamdan bana kalan yegen mecburiyetini degil, bir cocugun gelecegini seviyorum...ve o cocuk benim yegenim de olsa, dunyadaki butun cocuklarla beraber benim sevgimi paylasamadikca kapilarimi acamiyorum...sevgi degerli oldugu kadar ucuz bir seydir...birini sevmek, beni sev demektir...herkesin buna bencillik dedigi bir dunyada herkesin goremedigi tek sey kendini sevemezsen bir boku sevemeyecegindir...

- amma yazdin yine ya, oglum milleti bayiyorsun, anlamadin mi daha...

bu konuda sana katilabilirim cihangir ama karsiliginda hala bana taksitlerini odedigin telefonunu elinden alirim...1 ay sonra tam karsina tasinacagim icin haciz islemleri kolay olur...senin psikolojini haciz etmek isterdim aslinda...sevmeyi bilen birinin ellerinde bir cebrail de sen olabilirdin...

- ben zaten melek gibi cocugum oglum, herkes beni seviyor...

su hayatta isteyecegim son seylerden biri, herkesin beni sevmesidir...istemek meselesi de degil aslinda ama cumlenin butununde bir yanlislik var...dunyanin en adi turudur birinin seni sevmesini bekleyerek onu sevmek...o yuzden en guzeli ozgurlugu sevmektir...hayat sadece parmaklarimin ucundayken duruyorsa neden baska bir sey yapayim ki...bunu bir de kosarken hissedebiliyorum...size bir sey soyleyeyim mi kendisine insanim diyen kimsenin bir digerini su ic organlarina benzeyen catinin altina tikmaya hakki yok...ama belki de burdan basliyor her sey...degil mi ki ruhumuz bedenlere tikilmis...ooo yazinin bundan sonrasinda ben bile igrendim...:)

hep konuyu toparlamaya calisan biri olur...ben onlardan biri degilim...ben isterim ki her sey daginik kalsin...saclar ucussun, ruzgarlar ucussun, catilar ucussun...insan ozgurlugune karsi hareket eden herkes tutussun...bugun geldim gordum, yine cicek gibi oldum...

- abi ben cikiyorum...

- nereye cikacaksin lan icimden?

aaa bu sefer ic ses degilmis, ben size yazarken cihangir coktan gitmisss...:)))

4 Comments:

Blogger varol döken said...

bence konu yerine cihangir'i 2.80 yere uzatsam en keyiflisi olurdu...hata verdi dün gece, gitmedi gösterdi ama gitmis...ben de kurban gittim su internet denen kahpeye yani...sabah da silmeye calistim, delete ettim ama hala gözüküyor, bir de blogger.com babasinin ogluymusum gibi bana direktifler yagdiriyor...lannn ben bugüne bugün kendi evi olan, bagimsiz bir insanim lannn...

ayriyetten postlarin fazlasi cem'e girsin...ondan sonra cem hangi devreye girerse girsin...ezecez lan yarin sizi...ender sen baska tarafa bak kardesim, ben cem'e ayip hareketler yapacam...:)

9:33 ÖÖ  
Blogger Cemgemini said...

ne o yoksa dötünü mü göstercen cem'e aman dikkat sen sen ol cem'e arkanı dönme :) ha sonra bi daha bi daha diye dolanırsın peşimde:)

vır vır şişirdin kafamı beee :)

1:11 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

4:38 ÖS  
Anonymous Adsız said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

10:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home